دانلود و اموزش

دانلود برنامه و کتاب همراه با اموزش کار با کامپیوتر و ....

دانلود و اموزش

دانلود برنامه و کتاب همراه با اموزش کار با کامپیوتر و ....

اجرای سریع تر بازی ها در Windows 7

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

win7ترفند اجرای سریع تر بازی ها در ویندوز

روزانه در سطح دنیا بازی های مختلفی در انواع موضوعات ساخته می شوند . این بازی ها معمولاً به گونه ای ساخته می شوند که همواره آخرین نسل های کامپیوتر قادر به اجرای آنان هستند . اما خیلی از وقت ها چنین بازی هایی در کامپیوتر شما به کندی اجرا می شوند ( یا در اصطلاح تیک می زنند ) و شما را عصبانی می کنند . در این پست اختصاصی از سایت پی سی لند به شما خواهیم آموخت که چگونه سرعت بازی هایی را که در ویندوز ۷ تیک می زنند را بالاتر ببرید . پس با  ماهمراه باشید .



- اولین و شاید موثرترین راه این است که شما تنظیمات Resolutions و حالات گرافیکی را از درون خود بازی کاهش دهید . به عنوان مثال اگر بازی در رزولوشن ۹۶۰*۱۲۸۰ در کامپیوتر شما تیک می زند ، می توانید از رزولوشن های ۷۶۸ * ۱۰۲۴ یا ۶۰۰ * ۸۰۰ استفاده نمایید .

۲- روی دسکتاپ ویندوزتان راست کلیک کنید و روی گزینه Personalize کلیک کنید و در پنجره باز شده و در قسمت های پایین تر ، تم Windows Classic را انتخاب کنید و پس از ذخیره شدن تنظیمات صفحه را ببندید .

۳- روی دسکتاپ ویندوزتان راست کلیک کنید و روی گزینه Screen Resolutions کلیک کنید و پایین ترین سطح رزولوشن را انتخاب کنید و APPLY را بزنید .

۴- هم چنین می توانید از نرم افزارهایی نظیر PGWARE GameGain استفاده نمایید .

اکنون می توانید بازی موردنظر را اجرا کنید . سرعت این بازی حتماً از قبل بیشتر شده است ؛ زیرا پردازش سیستم شما بیشتر روی بازی انجام می گیرد .

بعد از انجام بازی می توانید تغییرات بالا را به همین شکل می توانید به حالت اولیه برگردانید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۳
یوسف نجارپور

نظرات  (۱)

۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۷ امین پناهی
تصاور وبلاگتون به خوبی لود نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی